Pages

Thursday, September 22, 2011

Errmmmm...

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua..


Tak tahu nak update apa ni..


dah lama aku tak update blog ni..


Macam-macam masalah sekarang ni..


Rasa nak stop berblogging pun ada.. tapi.. bila bosan sangat-sangat, aku kira nak update ja..


Jadi, tak perlu la aku buat keputusan untuk stop..


Aku fikir nak beralih ke blogspot.. Silap aku dulu, tak pandai nak handle blog ni.. Asyik abih bandwitch ja..


Ramai jenis curi gambar ja.. Tension ooo.. bukan susah pun nak save dalam computer dulu pastu upload dalam blog sendiri.. Tapi salah aku juga, aku sepatutnya upload ke blogspot/photobucket dulu sebelum masukkan ke dalam blog ni.. Tak pun, aku disable right klik ja.. tapi aku suka berkongsi, nak orang copy apa yang ada dalam blog aku.. namun ramai yang copy tak ikut etika..


Buat masa sekarang, aku HILANG MOOD nak berblogging..


kepada rakan-rakan blogger semua.. Teruskan berblogging.. Rancang dan jagalah blog anda dengan sebaiknya.. hehe


p/s: hahaha.. blogspot atau wordpress ni?

0 comments:

Post a Comment