Pages

Tuesday, May 17, 2011

Pendapatan Nuffnang yang Terkumpul dah RM11.65

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..


Dah lama tak buka akaun nuffnang ni.. Terkejut aku, dah naik dah pendapatan aku.. hahaha


Pendapatan Nuffnang yang aku kumpulkan tu setelah berbulan bulan aku memasang iklan nuffnang ni..


Cara tingkatkan pendapatan nuffnang ni.. Dah macam-macam tips orang bagi.. Antaranya..




  • Letak iklan di tempat yang betul..

  • Sentiasa update blogger bio kat akaun nuffnang

  • Hantar tiket kat nuffnang

  • Buat entri pasal nuffnang, kasi bodek sikit.

  • Jangan curang dengan nuffnang..

  • Dan macam-macam lagi.. hehe


Hanya amalkan.. kalau dapat (BE), untung besar.. tak dapat, lambat la naik pendapatan tu..


[learn_more caption="Ni gambar dari akaun nuffnang aku"][/learn_more]


Hanya RM11.65!!!!.. hehehe..


Dulu ada la RM 5 lebih.. entah bila naik aku tak tahu.. dah jadi banyak macam tu..


Aku baru fikir nak pakai adverlets, tiba-tiba nuff punya income naik pulak.. grrrrr.. macam tau-tau ja aku tinggalkan dia..


Alang-alang nak pasang iklan kat iklan, biar ada hasil..


p/s: pening2..


SORRY Semua.. tertinggal titik pulak.. Dah edit dah.. hahaha

33 comments:

rozuan said...

wah!ok le tuh.wan ni tak naik2.terkejut je 1000 lebih!

Jue said...

hampeh!! aku hengat betul le rm1000 lebih, br nak mintak tumpang 1 jari kaki, cet!!!

Bro Framestone said...

Bro hujung bulan nie nak cash out RM208 dari nuffnang

dan maybe tidak bergantung pada nuffnang untuk blog2 bro yang lain...

decrewz said...

He3.. Ngat betul daa tadi...

p/s : Bro, cemna bro tukat header? Ke theme blog nih mmg sediakan tempat utk tukar header?

Alan Rizque said...

Mati-mati ingat RM1165..rupa-rupanya RM11.65..takper-takper..jangan putus asa...

akuorgkmpng said...

sorry la.. hehe

akuorgkmpng said...

hahaha.. lupa buh titik. hehe

akuorgkmpng said...

hehehe..

p/s: theme ni mmg leh tukar header.. tapi ni premiumnya.. aku amik dri blog jnis hack theme.. sebelum ni, aku pkai theme ni gak tapi x leh tukar header.. tapi 1 blog tu (blog hack tu la), dia kasi lebih ckit.. jai leh check link blog tu kt footer blog ni..

akuorgkmpng said...

hehehe.. trlupa buh titik la.. hahaha..
rsa nk tukar ja pkai iklan lain.. haha

afif92 said...

laa....igtkan bebetul la td....hampeh toi...

zam said...

RM 11?....AOK nie...

takper2 itu adalah inspirasi...

dhiera said...

hahaha..ingat kan betul-betul seribu lbh~macam mana pun tahniah juga..

aku la said...

belanja nasi kukus la malam ni

Gadis KG Separa Bandar said...

rileks2... benda ni sambil2 ja xkan sampai nk tukar iklan?

kui3...

inche vampire said...

baru nak ketuk duit sikit. haha

pencinta wanita said...

aisey, igtkan seribu td...

kucing said...

gua tertipu~!!
shial....

hahahah...

tajuk hangat~!!

akuorgkmpng said...

jgn mrah2.. sabar2.. hehe

akuorgkmpng said...

hahaha.. thanks..

akuorgkmpng said...

tak betul pun.. hrmmm..

akuorgkmpng said...

duk memilih yg mna lgi baik.. dlm prncngan..

akuorgkmpng said...

cehh.. mna leh cash out.. haha

akuorgkmpng said...

hahaha..

akuorgkmpng said...

hahaha... aku tersilap..
bila aku search kt google.. dh rmai org buat.. demmm

akuorgkmpng said...

hahaha.. klu betoi.. aku blnja..hehe

Muz said...

pergh..terkejut kejap aku...pergh...
haha...tipah tertipi juga

akuorgkmpng said...

sorry.. hahahaa

akuorgkmpng said...

perghh.. hebat.. caya la bro..

p/s:sorry lmbt, komen bro trmsuk spam tdi.. grrr.. pelik2.. huhu

izzatulhazwani said...

hee .. xpe2 lama2 jadikla bnyak .. hee

sy pun ngah tggu dia meningkat nih

akuorgkmpng said...

thanks. hehe

mamat said...

huhu...ingat kn btul la tdi...mngejut kan je..hehe

apa2 pun..awak yg bertuah...mri dtg sini cpt..
http://www.ceritamamat.com/2011/05/19/405/

mUmTAz said...

HAhahah, dah agak dah.. sian kak jue.. Tumpang tgk jela eh kak.. :D

akuorgkmpng said...

haha.. kesian2..

Post a Comment