Pages

Tuesday, May 3, 2011

Traffik Mencanak naik dengan Tiba-tiba

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua.

Aku terkejut betul dengan Traffik Blog yang kelmarin punya iaitu 2 Mei 2011.

Tak pernah aku dapat Traffik yang melampau lampau ni..

Tengok la traffik blog aku pada minggu ini.

Traffik aku selalu Puratanya dalam 150UV ja sehari..


Tapi Traffik 2 mei 2011 sebanyak 1265 untuk UV dan pageviewnya 2326..


Dah macam traffik bagi seminggu tu..


Alhamdulillah blog aku ni semakin meningkat.. Walaupun aku jarang-jarang kali update.. dan ada ketikanya Blog aku langsung tiada pelawat.. huhu


Terima kasih aku ucapkan kepada yang selalu melawat dan juga Pengomen Setiaku.


Terima Kasih Semua.


p/s: traffik aku turun naik, rasanya kali ni ja dapat banyak macam ni.. huhu..

41 comments:

zool said...

bagus tu.. mesti ada keyword yang menarik perhatian tu..

Kyerull said...

taniah bro taniah :D

SitiSafiyyah said...

perghhh dahsyat bro.. ape tips? meh la share same. hehe

SyafzMagz said...

mak aii!! ramai bebenor!!
bila la blog aku nak ramai macam tu...huhu

Mas Ahmad Safwan said...

.hohohoho.
.tahniah ~

suhaimikassim said...

ni mesti ada tip dan rahsia...

SobriMansor said...

Tahniah bro, Bila la aku nak merasa traffic yang sebanyak itu yer....hehehhe... Ada la kot nanti tu...

niq said...

hahaha..lu otai beb!!>.

oranglidi said...

wah!!! tahniah...

hantu said...

perghhh..hebat arrrr.....xpernah dapat tu.huhu

Firdaus Kasim said...

bro, kau buat entri apa sampai naik mencanak nie?

akuorgkmpng said...

hehe.. x leh lwn hng lgi..

akuorgkmpng said...

sama2.. otai dh dtg

akuorgkmpng said...

hahaha.. aku pun masih mgkaji ni..

akuorgkmpng said...

aku buat mcm selalu ja.. publish n ping..

akuorgkmpng said...

erkkk.. bukan blog hng lgi hebat ka

akuorgkmpng said...

hahaha.. x otai pun

akuorgkmpng said...

thankssss

akuorgkmpng said...

adehhh.. hng lgi hbat la.. dh otai dh.. segan pulak aku ni..

akuorgkmpng said...

x buat pun sbb rmai dh buat n slah 1 nya aku rujuk blog hng.. byk yg bagus dri blog hng..

mie said...

tu dia...
mesti ada something special ni..
eheheeee

hawiz said...

pehhh.....mesti sbb aku kn..huh

yuyu lar said...

tahniah!!!!!!!!!!

srikandi cinta said...

tahniah yer awak..satu perkembangan yg bagus & drastik..keep maintain yer

akuorgkmpng said...

hehehe.. hang la kot

phycrewz said...

alahai..byknya UV. kasi share la tajuk hot.. boleh aku dapat byk gtu jugak..
tahniah la..

akuorgkmpng said...

thanks bgi support..

akuorgkmpng said...

thanks..

akuorgkmpng said...

ok.. nanti pasti aku share. hehe

zam said...

masukkan isu bang nuar...aperlagi naiklah..

akuorgkmpng said...

skali ni ja rsanya.. haha

akuorgkmpng said...

rasanya.. hehe

akuorgkmpng said...

hahaha.. fikir cmtu gak.. tapi x nak la.. haha

zaim mahfuz said...

dengki ni huhu mesti keyword sal gambar cantk kan tu yang ramai sangat trafic tu

AbgferOz said...

weee... traffic da up pasni bley la blanje :P

akuorgkmpng said...

hahahaha.. ye la tu, hehe

akuorgkmpng said...

hahaha.. blanja apa pulak.. nuff x naik2 pun.. BE pun xdak

BroZooL said...

Tahniah bro..tak sia2 tukar theme baru..=)
Bro dah ad pengikut setia sendiri, walaupun problem ngan site, pengikut masih tunggu gak..teruskan berkongsi ilmu2 yg bagus bro..

akuorgkmpng said...

betoi tu.. tnpa pngikut dan pmbaca.. mmg x hdup la blog ni.. huhu

Skinner said...

kalau letak keyword panas cnfrm graf pukul naik....

akuorgkmpng said...

betoi tu..
dan kekerapan entri dlm sehari yg mmbntu graf tu naik..
ni dh trun menjunam sbb jarang update.. huhu

Post a Comment