Pages

Tuesday, May 31, 2011

[Pic] Koleksi Kotak Rokok Facebook

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua.


Hanya mahu berkongsi tentang koleksi kotak rokok berjenama facebook.


Sebelum ini, aku ada kongsikan tentang kotak rokok berbentuk keranda.. Tiba-tiba terjumpa pula kotak rokok jenama facebook ini. Sebenarnya, memang banyak rekabentuk kotak rokok yang lain dari biasa ini.. Jadi, aku memilih untuk kongsikan kotak rokok facebook ini..


Bagi aku, kotak rokok itu sebenarnya melambangkan tabiat kita semasa bermain facebook ini.. Dan disebabkan itu, ada pihak mengeluarkan kotak rokok facebook ini sebagai lambang ketagihan kita bermain facebook ini.. Kan ramai perokok tegar yang susah untuk meninggalkan rokok setelah ketagih, dan begitulah yang berlaku seperti di facebook.. Rekabentuk yang bakal aku tunjukkan ini mungkin semuanya palsu belaka.. ia mungkin semata mata untuk menunjukkan sebab yang aku nyatakan sebelum ini iaitu ketagihan facebook sama seperti ketagihan rokok..


Banyak betul aku merepek, padahal aku hanya nak tunjuk gambar kotak rokok itu sahaja..


Jom lihat bersama-sama..



sumber gambar: according2g.com


===========================================


sumber gambar: printmypack.com


===========================================


sumber gambar: thefatherlife.com


===========================================



sumber gambar: smokersnews.net


===========================================


sedikit tambahan,..


kalau tengok pada gambar yang kedua terakhir itu (Stefan Kostic).. Perhatikan betul-betul di bahagian belakang kotak rokok itu.. ia ada tertulis 'sign up and die'.. jadi, ini jelas menunjukkan bahawa memang ada pihak yang samakan rokok dengan facebook ini..  rujuk http://walyou.com/facebook-cigarettes/ ini..


p/s: apa pun tak boleh.. haha

5 comments:

zam said...

mmg aku dah hisap rokok nie lehh nampaknya..muahahahaha

akuorgkmpng said...

haha.. sama la ng aku

[Pic] Koleksi Kotak Rokok Facebook said...

[...] selengkapnya [...]

nandar said...

ada-ada aja ya

akuorgkmpng said...

mcm2 ada.. hihi

Post a Comment