Pages

Wednesday, June 1, 2011

Terima Kasih Pengomen Setia di Bulan Mei 2011

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua.


Sudah masuk bulan Jun rupanya.. Sekejap ja masa ini berlalu..


Aku pun sampai terlewat nak buat entri untuk pengomen di blog aku ini. hahaha..


Sebulan sekali, aku akan buat satu entri khas untuk pengomen di blog aku ini.. itu lah perancangan aku, tanpa pengomen pengomen ini, mesti tak meriah blog aku ini.. haha


Sebelum ini, aku ada buat dah entri untuk pengomen di bulan april.. kiranya ini untuk bulan keduanya pula.. nampaknya bulan mei agak berkurang komen di blog aku ini.. Sebabnya aku tak banyak update untuk bulan mei, jadi sikit la komen itu.. tapi aku masih bersyukur kerana masih ada yang mengomen di blog ini..


Kedudukan carta pengomen di bulan mei 2011



 





  1. Zam (21 comments)




  2. Pencinta Wanita (17 comments)




  3. decrewz (13 comments)



  4. Mumtaz (11 comments)

  5. Jue (11 comments)

  6. Hawiz (9 comments)

  7. BroZooL (9 comments)

  8. Alan Rizque (6 comments)

  9. Sunahusna ( 6 comments)

  10. rozuan (6 comments)


Yang no 1 tu kawan forum aku, blog tiada.. rajin betul dia komen kat blog aku ni.. haha


Terima kasih semua.. terutamanya yang sentiasa komen (bulan 4 pun ada nama, bulan 5 pun ada nama) iaitu Pencinta Wanita, decrewz, mumtaz, Jue dan BroZooL.


p/s: banner tiada.. huhu

13 comments:

zam said...

kah3....bukan blog tu tiada..ade...tapi biasalah mcm projek gomen....hahahahah

mUmTaZ said...

syame2 Aok

hani said...

wah, hebat2 pengomen tu...

akuorgkmpng said...

hahaha.. sbuk betoi skrg.. hahaha

akuorgkmpng said...

mmg hebat.. x jemu jemu mreka komen..

cinderella celop said...

hadiah xde ke? dapat karipap singgit jadik lerr.. bhaahaha

Sobri Mansor said...

Insyaallah, bulan 6 nanti nama aku plak yang ada dalam senarai.....hehehe

BroZooL said...

Em,disenaraikan dalam ni..=) banyak informasi dlm blog bro ni, sebab tu rajin komen kat sini..

cik azeya said...

bile la name saye nak ade. ^^

akuorgkmpng said...

boleh ni..
selalu hng dtg sni..
senang cam, sbb komen slalunya pnjng2.. hhihi

akuorgkmpng said...

thanks bro..
bro byk komen mmbina..

hawiz said...

wow.....aku pon ade gak la..yeayyy....terharu!

akuorgkmpng said...

hehehe..
9 komen dlm sebulan tu..
hebat betul hng.. hahaha..
thanks komen lgi.. haha

Post a Comment