Pages

Wednesday, June 8, 2011

Wordless Wednesday #1

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua.

Ini kali pertama aku join acara ini..  Bagi yang belum tahu, sila baca maksudnya di bawah ini..







Maksud Wordless Wednesday : Pada hari rabu, semua blogger post gambar di blog mereka tanpa meletakkan apa-apa description untuk explain gambar tersebut, biar gambar yang menceritakan tanpa korang letak apa-apa penjelasan :)



Ini Gambar Pertama aku.. weeeeeeeeee..



p/s: senyum, tak perlu kata apa-apa..

14 comments:

#3 BlogPost List for #WordlessWednesday | andyhowtt[dot]com said...

[...] http://akumizi.com/aku/wordless-wednesday-1 [...]

Hanim Mahali said...

tak paham.... -_-

zam said...

hahahah....hari bersejarah..

akuorgkmpng said...

hahaha..
aku selalu jdi cmtu..
bukan sebab malware..
tapi sbb lain.. ce double klik gmbr besar..
bca apa sbbnya.. dan tgok tarikhnya..
hrap phm.. hehe

akuorgkmpng said...

hahaha.. first time masuk.. minggu depan join lgi.. hehe

adibah mazlan said...

ok, shout tu close punya, tapi saya boleh baca apa org hantar.. :)

akuorgkmpng said...

OOOO... sorry2.. xtau lak ada mcm tu..
thanks for coming..

kyrul said...

mcm2 software dye tgh bukk :D

Jai said...

Sebelum ni banyak sangat wordless dalam blog.. Jai jadi blur.. he3.. Sekarang dah faham..

Senyum, x perlu kata apa2.. Kalau x faham pun jgn kata apa2, senyum je..ha3

saya_aRief said...

aku komen ni.
tapi xnk taip ape yang aku komen.
bole x?
hahaha.

akuorgkmpng said...

pulak dh.. apa2 je la.. janji bahagia..
hahaha

zana said...

wah ! memang ter nanti nanti maksod ws nie ^^ thanx 4 d info yea <3

afzal laidin said...

kalau boleh nak komen guna gambar jugak. boleh ke?

akuorgkmpng said...

hahaha.. boleh2..

Post a Comment