Pages

Wednesday, June 15, 2011

Hisap Batang diatas Kematian Osama bin Laden

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua.


Aku tak sangka keyword hisap batang ini menjadi kegilaan ramai orang. .


Seperti tajuk entri aku ini.. Hisap  batang berada diatas Kematian Osama bin Laden. Maksudnya di sini, orang lebih banyak mencari keyword hisap batang ini jika dibandingkan dengan keyword Kematian Osama bin Laden ini.


Statistik ini aku ambil statistik dari pihak nuffnang..


Tengok gambar di bawah ini.


Bukan sahaja hisap batang, isap batang pun ada juga.. haha..


Entri untuk hisap batang, aku hanya buat 1 sahaja.. Entri kematian osama lagi banyak aku buat.. tapi hisap batang dapat mengalahkan entri osama itu..


Aku pun tak nak ulas panjang-panjang tentang ini, sebab aku pun tak tahu kenapa ramai sangat mencari benda ini.. hehe


Dan yang menjadi persoalan, lelaki atau perempuan yang mencari benda ini?..


p/s: Kekurangan idea nak tulis.. haha

10 comments:

Datok SM Salim said...

woah...... 0_0

cinderella celop said...

ape lucah2 ni.. adoi ai. ni yg akak tak suka nih!!!

akuorgkmpng said...

hehe.. kdg2 ja.. bukan selalu

hamzah said...

perghhhhhh

diana said...

mesti yang cari tu giler sex..
heheh

akuorgkmpng said...

haha.. agaknya gtu la.. haha

relevan said...

Hisap rokok bro ..

zaim mahfuz said...

huhu ingat ke apa tadi bikin suspen je

mUmTaZ said...

hisap sebatang rokok? hahaha, mungok je hado ny

airneslobeng said...

huhuhu..apekah yg dicari itu

Post a Comment