Pages

Thursday, June 2, 2011

454 Page di Facebook menggunakan nama yang sama

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua..

454 page menggunakan nama yang sama di facebook.. dan ia mungkin akan bertambah lagi. Mungkin boleh jadi 500, 1000, 2000 nanti.. Memang femes la nama page ni..

Pages yang aku maksudkan adalah See More..
Sebenarnya aku nak kenakan member-member aku dengan page tersebut..

Contohnya kalau aku tulis panjang-panjang dekat facebook, dan apabila panjang sangat.. ia akan ada button See More..

Tapi, aku nak tulis pendek ja dan button See More tu, aku nak gantikan dengan pages See More.. (nampak macam ada sambungan la)

Kiranya, orang yang klik See More akan ke page tersebut dan bukannya akan dapat baca apa lagi sambungan yang aku tulis..

Jadi aku pun Search la See More.. Aku pun like la.. like 1 demi 1.. tamak betul aku..

last-last sampai tak terlike aku..

Aku dapat like 153 page.. gila banyak..

Lepas tu, aku ambil keputusan untuk mengira pages See More tu.. sebab ada lagi yang tak like.

Penat juga nak kira.. banyak betul..

454 buat masa ini..

panjangnya aku tulis.. padahal nak kasi tau pasal See More.. hahaha


bukan saja page, orang pun ada nama See More.. group pun ada juga.. Femes betul.

p/s: try la search, lepas tu kira.. kot ada tambahan lagi..

14 comments:

hawiz said...

hahaaha....adoiii....ko nie miji..mcm2..hik3

akuorgkmpng said...

hehehe..
sja nk habaq sikit..

MDHAFiZ.NET said...

nama web pun ada seemore dot com.. hehe.. :)

Ezany-Kun said...

rajin giler kira..

keen~ said...

hahahahaha~ nmpk sgt ramai yg ske see more.. sbb ske update status pnjg2 ke?? ^_^

akuorgkmpng said...

betul2..
ada search kt google gak..
mcm web jual brg golf kan..

akuorgkmpng said...

dh terlajak kira..
ingtkan dlm 200 ja..
rupanya lebih..

SyafzMagz said...

ahaha...banyak gile...padahal See More je pun...

zool said...

terbaik le ko survey ni.. rajin ye..

Adam Roslan said...

Viral marketing nih. Keh keh keh.

zam said...

kah3...mmg tamak tul..wakakakak

akuorgkmpng said...

tu la pasal.. xtau la ramai..

akuorgkmpng said...

thanks..
hahahhaha

akuorgkmpng said...

hahaha..
marketing mnggunakan fb..

Post a Comment