Pages

Wednesday, June 8, 2011

Cara mudah menghilangkan jerawat

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua..


Entri ini bukannya tentang diri aku.. tetapi tentang 2 orang member aku ini.. Aku ada terbaca kat profile facebook salah seorang dari mereka.. Dimana mereka menceritakan tentang tips untuk menghilangkan jerawat bukan dara k.. Salah seorang ada masalah jerawat, dan seorang lagi mahu membantu seorang lagi dengan caranya yang tersendiri.


Mereka yang aku maksudkan adalah Jue Nara dan Mumtaz Dolah..


Tanpa melengahkan masa, jom lihat perbualan mereka berdua tentang cara menghilangkan jerawat.


sabar ye kak jue.. hahaha..


Sebenarnya ini hanyalah rekaan semata mata..


Jangan marah Kak jue dengan Mumtaz.. sekadar hiburan..


p/s: lama tak buat entri macam ini.. hehe


sumber idea di SINI..



 

10 comments:

locker said...

peh !! giler hampeh ! penat aku baca...hahahah..upeny soh kai photoshop jek...hahahaha

mUmTaZ said...

Isk2, mmg hng ni kan.. Wuwuuwuw, sabo jela aku..

zana said...

haha ,. best ^^

Sobri Mansor said...

hahahahaha..... cara penyelesaian yang tak boleh blah....

zam said...

kuang asem...lawak tul...dah tergelak den nie...

cinderella celop said...

nak kene minta bayaran ni sbb guna gambo akak.. haha

akuorgkmpng said...

yg mna aku tau.. aku kongsi..
hrap pnyelesaian ni dpt dterima. hahaha

akuorgkmpng said...

jgn guling2 pulak.. haha

wan mohd salim said...

nak try gop la

akuorgkmpng said...

try jgn x try.. hihihi..

Post a Comment