Pages

Friday, June 3, 2011

Dayana nak tau impian saya!

Assalamulaikum dan Selamat Sejahtera Semua.

Ini adalah entri berkaitan segmen.. hehe.. jarang sungguh aku menjoinkan diri..


Nak join klik banner ini


Segmen oleh seorang blogger yang bernama dayana.. Aku pun mulanya segan nak join, bukannya apa.. aku check orang yang join.. semuanya perempuan.. tapi, sebab owner blog ini ajak cara baik dan dia juga baik.. aku pun join la.. hehe

Ok la, malas nak cerita panjang-panjang,.. kang kata aku bodek pula.. hahaha

Caranya mudah saja

isi ruangan kosong itu mengikut kreativiti kita..
" Kalaulah saya ____ , dah lama saya ____ "

Ini jawapan aku..
" Kalaulah saya ditukar jadi 'aku' , dah lama saya, ehhh aku tulis berjela jela untuk segmen ini.. hahaha.. "

hahaha.. alasan alasan..

IMPIAN ke ni? hahaha

p/s: hehe.. jangan marah tuan penganjur segmen..

2 comments:

Dayana AZ said...

Hahaha memang ! :D , lawak2. lain kali tukar jelah aku tu :) ! hehehe, tapi creative ! thanks taw sebab join , sorry sgt hehe :P .

akuorgkmpng said...

hehehe..
yg ni ja mampu buat..
sorry juga

Post a Comment