Pages

Wednesday, July 6, 2011

Pengomen Terbanyak Bulan Jun 2011. Terima Kasih Semua

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua..


Disebabkan agak sibuk sikit, aku tak sempat update tentang ini pada waktu yang lebih sesuai (pada 1/7/2011)..


OK, untuk bulan Jun 2011 yang lepas.. Bilangan komen blog kat blog tak la hebat sangat.. Tapi aku bersyukur sangat-sangat sebab masih ada yang sudi meninggalkan komen di blog ini.. Jutaan terima kasih kepada anda semua..


Meh tengok sama-sama senarai pengomen terbanyak untuk bulan Jun yang lalu..


Jadi berdasarkan senarai diatas..



Pertama MUMTAZ (12 Komen)


Kedua ZAM (10 Komen)


Ketiga FADZMIE dan CINDERELLA CELOP (9 Komen)

Dan lain-lain yang turut memeriahkan blog ini..


ZOOL (8 Komen)


AIRNESLOBENG (6 Komen)


PUTERADUYONG (5 Komen)


ALIF HARIS (5 Komen)


SOBRI MANSOR (4 Komen)


EKSPRESI RUANG (4 Komen)


TERIMA KASIH SEMUA..


Pengomen-pengomen ini aku masukkan dalam bloglist aku.. Senang sikit nak terjah balik.. hehe..


p/s: siap juga entri ini..

10 comments:

hawiz said...

nape aku xde...waaaaaaaaaaaaaaaaa

EARNic said...

hoho nama aku tak de gak kot sbb ni first time aku komen sini

mumtaz said...

Aip2, mana adiah aku? HAhahaha

cinderella celop said...

hebat btol mumtaz ni.. ahahaha

akuorgkmpng said...

hahaha.
adiah apa lgi.. hihi

zana said...

wah ! bile la agak nye name zana pulak ter senarai erk :P

moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana =)

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-4.html

akuorgkmpng said...

nnti ada la..
zana bru ja duk aktif komen sini.. hehe..

akuorgkmpng said...

kak pun hebat gak.. hihi

sayacomel said...

wahh..hebat mereka semua. :)

MDHAFiZ.NET said...

insyaAllah bulan ni aku nak masuk list..eheh...
p/s : bro support me by using manglish/english while commenting on my blog ya..thanks :)

Post a Comment