Pages

Thursday, July 14, 2011

Jom Pakat Sokong Peserta tunggal MALAYSIA dalam Footbag freestyler

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua.

Terlewat pula aku nak publish entri ini..


Entri kali ini aku nak ajak semua yang sedang membaca ini, vote peserta Malaysia dalam pertandingan Footbag Freestyle..



Dalam pertandingan tersebut, hanya 4 peserta yang bertanding iaitu Malaysia,Singapura, Taiwan dan Vietnam..


Setiap peserta perlu tunjukkan skill dalam menimbang bola.. bukan bola sepak yang besar tu.. Bola kecik ja.. Rasanya bola tenis..


Semalam aku tengok, Singapura di atas.. Malaysia kedua.. Tetapi sekarang.. tengok la kedudukannya..



Malaysia sudah ketinggalan.. Jom kita buktikan MALAYSIA BOLEH..


 Nak undi sila ke sini..


http://www.espnstar.com/games/adidas/winners/


Kemudian pilih peserta Malaysia iaitu Muhamamad Ariff Bin Abd Karim...


Jom sama-sama kita undi.. kita buat seperti kita undi aidil zafuan dalam 10 gol terbaik tempoh hari..


Sampai Alex Ferguson nak ambil aidil main dengan MU... Hahahaha..


Thanks kepada jalut kerana mengeluarkan entri ini.. aku dapat tahu dari entri Jom Vote peserta tunggal MALAYSIA dalam Footbag freestyler


p/s: tarikh tamat aku tak dapat lak.. huhu.. apa-apa pun undian itu penting.. undi dulu jom..

14 comments:

Jai said...

Dah undi Taiwan, eh silap, malaysia...he3

akuorgkmpng said...

hahahha.. taiwan tu klu menang, mmg trkejut habih aku.. hahah..

Jai said...

Aku tolong sikit jelah, tolong vote atas dasar kesian...he3

akuorgkmpng said...

hahaha.. janji jgn lupa malaysia..

Jai said...

Bro, nak tya sikit.. Cemna buat widget popular post macam bro punya ni? Aku buat x jadi2..hu3.. Guna plugin ke? Apa nama?

Jai said...

Aku kat ofis,kje.. FB kena block... :)

akuorgkmpng said...

oo. ok ok.. hihi..

locker said...

hah??apa ni..malaysia...oh tanah air tercinta...maju la !! grrr...hahahahaha...

cinderella celop said...

baiklah...

MDHAFiZ.NET said...

mesti undi nih... orang kita nih.. bukan org lain.. daripada aku sokong arsenal mcm hari tu kt stadium bukit jalil baik aku undi org aku sendiri.. eheh.. baru maju bolasepak kita

Fadzmie said...

Auummmm! Kasi menang wakil Malaysia, jom! Haha.

akuorgkmpng said...

thanks kak jue..

akuorgkmpng said...

haha.. undi2.. haha..

akuorgkmpng said...

jom-jom.. kasi promot sama.. malaysia boleh.

Post a Comment