Pages

Monday, August 1, 2011

Alhamdulillah, Blog ku hidup kembali di awal ramadhan..

 

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua..


Dah lama aku tak menaip di blog ini.. (padahal copy paste je banyak).. haha..


Entah-entah dah ada yang tak kenal aku.. (bajet femes)..


Bila dah lama tak menaip, terasa mood nak menaip entri tu tak sampai walaupun dah ada idea nak menaip.. (padahal malas)..


Bila dah blog ini okay, perkara pertama aku buat, tukar theme.. hahaha.. aku selalunya pilih theme yang laju.. tak berat.. theme ni berat sikit jika dibandingkan yang dulu.. tapi cuma lawa sikit.. hihi.. kerap betul aku tukar..(padahal tak puas hati apa yang ada)..


Bila blog aku tak boleh buka selama 2 minggu, terus hilang status gelimat aku kat nuffnang.. cepat betul buang pangkat gelimat aku, BE susah benar nak bagi..


Entah apa yang aku hendak karangkan lagi, taip sikit, padam balik, taip padam taip padam..


Dah cukup la tu.. pendek betul entri ni..


 

Apa-apa pun, aku gembira sedikit sebab blog aku dah okay di awal ramadhan ni... hihi


 sumber gambar

10 comments:

zam said...

manyak suka dia...hahahahah

zam said...

tghari lagi nie....

kyrul said...

untungla~

SiS NaD said...

Salam...

Good2... Berkat Ramadhan.... (^_____^)V

Jai said...

Selamat kembali terjah dunia blog...he3

akuorgkmpng said...

ah ha.. aku tau, tpi menaip kamain lama.. asyik pdam ja. mood x betul lgi.. hahaha

akuorgkmpng said...

untung?? huhuhu..

akuorgkmpng said...

wasalam..
berkat betul.. :)

akuorgkmpng said...

haha.. kembali dgn tenang..

mac said...

alhamdulillah ...berkat bulan mulia :)

Post a Comment