Pages

Friday, August 5, 2011

Mas Zone : Coolest Picture Of August Contest

Assalamulaikum dan Selamat Sejahtera Semua..

Memandangkan aku blog ini tiada apa nak diupdate sangat, jadi aku join contest oleh Mas ni..


Yang penting ada gambar, dah boleh join.. hihi..
SYARAT-SYARAT :


  1. Tiada Had Umur

  2. Lelaki dan Perempuan , sama-sama boleh join

  3. Tidak kisah sama ada anda mempunyai BLOG ataupun tidak

  4. Gambar penyertaan tidak terlalu FAKE (tak over edit)

  5. Gambar penyertaan adalah SATU sahaja , pilih gambar yang terbaik

  6. Gambar penyertaan akan diupload disini : http://contest.masahmadsafwan.com

  7. Pemenang based on LIKE paling banyak

  8. Tarikh tutup : 30 Ogos 2011


Nama untuk gambar: Aku Mizi

Nama Penuh: Tarmizi Saad



Gambar aku


JOM LA LIKE GAMBAR AKU KAT


Nak join, KLIK BANNER CONTEST..  :P

p/s: tak reti nak edit gambar.. hihi

13 comments:

kyrul said...

fuyooo, mengancam :P

akuorgkmpng said...

perli :P

cinderella celop said...

all e best

MDHAFiZ.NET said...

semoga boleh menang..dunia akhirat..eheh.. :)

akuorgkmpng said...

thank support.. :)

Jai said...

Uish, siap ada date lagi...ho3

akuorgkmpng said...

hihi.. join la.. :)

wan_cikgumuzik said...

alahhhh.. nk kena promot2 like plak.. hurmmmm.. tetiba plak jadi tak berminat nk join.. ampeh arrr mas nihh...

mula2 tgk nak join laa jugak.. tapiii... kena like2 plak kat FB... hurrmmm... sorry mas.. aku tak minat.. kah kah kah...

tuan blog sila pi report kat mas pasai komen aku.. kah kah kah.......

Jai said...

Nak gambar terbaek xde, gambar terburuk adalah...hu3

akuorgkmpng said...

hahaha..
aku pun lmah bab promot ni.. huhu
dh la kwn x rmai.. entah spa nk like like kan aku nnti.. :P

Mas Ahmad Safwan said...

.sabar , nie contest first aku buat , then nanti ada laa kena buat benda lain , dun worry laa ( :

Mas Ahmad Safwan said...

Link :
http://contest.masahmadsafwan.com/aku-mizi/

thanx for support ( :

akuorgkmpng said...

welcome mas :)

Post a Comment