Pages

Monday, April 18, 2011

3 Website Smile Emoticons yang Terbaik

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua.

Pasti ramai yang dah tahu tentang penggunaan smile emoticons ni kan..

Selalunya ia digunakan ketika berforum, tetapi ada juga antara kita yang menggunakannya di dalam blog.

Nampak meriah sikit kan.. hehe..

Contohnya macam ini..



Di sini aku nak kongsikan 3 website yang menjadi pilihan aku.

  1. cute-factor

  2. myspace.laymark

  3. photobucket


Antara 3 website diatas, cute-factor yang paling bagus.. Senang dan menarik.. hehe

p/s: pendek pula entri aku ni.. huhu

8 comments:

nelly said...

berguna !!!

nurr said...

betul! saya pon suka guna emoticon ni..nmpk comel jew..

pencinta wanita said...

sukapakai yg kat cute factor tu

mUmTAz said...

laymark best... macam2 ada..HEhehhee..

akuorgkmpng said...

hehe.. rmai yg suka.. trutamanya wnita.. haahaha

akuorgkmpng said...

semua best.. haha

akuorgkmpng said...

sama la.. hehe

6 Website Untuk Membuat Polling Survey Widget [Free] | AkuMizi said...

[...] ini aku ada kongsikan tentang website  smile emoticons yang menjadi pilihan [...]

Post a Comment