Pages

Wednesday, April 13, 2011

Maafkan aku jika Page Not Found

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua.

Entri yang pendek saja ni.

Bagi yang dah tahu tu.. mesti dah dapat agak apa yang aku hendak sampaikan.



Sebenarnya blog aku kena start dari mula balik. Ini semua terpaksa dilakukan setelah mengalami masalah..

Disebabkan itu la, blog aku tiada traffik selama seminggu.. Dan disebabkan masalah tersebut ramai yang membantu aku untuk mengembalikan blog aku..

Entri ini aku buat setelah melihat traffik aku datang dari entri aku yang lama.

contohnya: Keputusan undian Maharaja Lawak Minggu 1

Yang paling bestnya apabila ada blogger yang ambil gambar dalam blog aku..

Lepas tu, copy image url.. bila entri blog aku dah musnah.. Maka gambar yang diambil tidak dapat dilihat sama sekali..

p/s: maafkan aku..

13 comments:

petalingstreet.org said...

Maafkan aku jika Page Not Found...

Page not Found di blog akumizi.com.. Entri tersebut sebenarnya wujud, tetapi mengalami blog sehingga terjadi page not found....

Anarm said...

takde backup ke?

BroZooL said...

xper..bro..pelan2 kayuh..hehe

pencinta wanita said...

rilek ah der, eh asal aku nye komen takde gambo ek??

akuorgkmpng said...

hihi.. tu la.. xde back up.. mnyesal dh.. huhu

akuorgkmpng said...

duk plan2 kayuh ni.. msih brcerita pasal blog aku lgi ni.. kurang lgi entri brguna.. huhu. thank support..

akuorgkmpng said...

hihi.. relax dh skrg..
komen hng xdak gmbr sbb x buat akaun gravatar kot..

mijae said...

hahahahaahah pade muko hahahahahaha

akuorgkmpng said...

ciss. x ksian aku betoi bdak ni..

ArericH said...

ahaks.. xper bro... msih ramai y sokong ko... :)

ArericH said...

ahaks.. xper bro... juz rileks... :)

akuorgkmpng said...

ok.. rileks rileks..

akuorgkmpng said...

hehe.. sokongan anda semua amat sya hrgai.. pencapaian diutamakan.. rkyt didahulukan..

Post a Comment