Pages

Wednesday, April 13, 2011

Mahu join bloglist pilihan Askrie Hishamuddin

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua.

Sekarang ini aku mahu join bloglist Askrie Hishamuddin.. Tetapi ada penapisan dulu sebelum dipilih..



Syarat-Syaratnya.. (copy paste ja tu)

1. Buat satu entri khas "Mahu join bloglist pilihan Askrie Hishamuddin"

  • Ok.. sudah buat..


2. Follow blog ini. Ala, bukan susah pun nak follow kan? Just click button follow kat sidebar tu je. Kalau tak nak follow, klik "like" facebook fan page Askrie Hishamuddin. Either one okay! Kalau nak follow dan like pun boleh jugak! xoxo

  • Ok aku sudah follow blog askrie hishamuddin..

  • Follower ke 441..


3. Copy paste header ini and please be ensure that header di bawah ini link dengan blog ini.

  • Ok.. dah ada kat atas tu..


4. Give me a reason/s why should I choose you as my bloglist. Kalau korang rasa soalan ini terlalu mencabar minda, maka abaikan. Kalau korang nak ambik hati aku, korang boleh puji-puji aku kat dalam entri tersebut. Depends on your own creativity.

  • hahaha.. macam nak suruh aku puji blog aku pulak.. blog aku masih baru lagi ni.. Tuan penganjur la tentukan samada blog aku ok ke tak.. tak pandai nak review blog sendiri.

  • Kalau nak suruh review tuan penganjur punya blog.. Boleh la sikit..  Aku memang suka dengan template blog tuan penganjur sebab blog dia pakai background yang tak menyakitkan mata.. Warna putih memang pilihan yang bagus. Gadget pun tak banyak.. Ringan ja..


5. Sila tinggalkan link entri blog korang kat ruangan comment dalam entry ini.

  • Ok ok.. akan diletakkan dalam ruangan komen tuan penganjur..


p/s : Tak perlu tag kepada rakan-rakan blog yang lain. Kalau korang nak tag pun takpe. Depends.

  • Aku tak nak tag.. Aku nak hebohkan ja.. hehe


Ini pula untuk Sesi Pemilihan..

Cara-cara pemilihan (kata-kata dari tuan penganjur)
Aku akan pilih blog yang ada full of contents and info yang berguna kepada pembaca. Yang sentiasa berupdate. Blog yang menarik and the most important is blog tersebut tidak annoying. Korang boleh rujuk entri ini untuk mengenal pasti sama ada blog korang annoying atau tidak.
Aku akan pilih 10 blog yang menarik untuk dijadikan bloglist pilihan. Mintak-mintak ramai la join. Peace!!! xoxo

Tarikh tutup penyertaan: 30 April 2011

nak join, sila la KLIK SINI

p/s: entah terpilih ke tidak ni.. huhu

 

7 comments:

http://akumizi.com/blog/mahu-join-blogli… « Story Anda said...

[...] http://akumizi.com/blog/mahu-join-bloglist-pilihan-askrie-hishamuddin [...]

petalingstreet.org said...

Mahu join bloglist pilihan Askrie Hishamuddin...

Sertai Bloglist Askrie Hishamuddin. Tarikh tutup 30 April 2011. Hanya 10 blog saja akan ditapis setelah dibuat penapisan dari tuan penganjur....

pencinta wanita said...

alah blog dah hebat tayah join bloglist takpe,huhu

Askrie Hishamuddin said...

thanks for join!!!! ;)

regards: Askrie Hishamuddin

akuorgkmpng said...

welcome. hihi.
thanks dtg..

akuorgkmpng said...

apa yg hebat.. bru brapa hari ja ni mnulis.. hihi

ArericH said...

macam menarik aje nie.. hohoho

Post a Comment