Pages

Wednesday, April 13, 2011

Sertai Bloglist Sebulan bersama Dunialelakimaskulin.com

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua.

Jom sesama sertai bloglist selama sebulan yang dianjurkan oleh dunialelakimaskulin.com.

Hanya 50 blogger terawal akan ditempat dalam bloglist tersebut. Klik SINI kalau nak sertai juga.

Syarat2 untuk menyertai bloglist Dunialelakimaskulin.com

  1. Mesti Follow blog Dunialelakimaskulin.com

  2. Pasti yg utama anda mesti lah meletakkan Header blog Dunialelakimaskulin.com dan header tersebut dilinkkan ke blog DLM

  3. Tulis sedikit artikal tentang Dunialelakimaskulin.com

  4. Last sekali kena tag 3  blogger lain.

  5. Tinggalkan link anda pada comment entry ini ok senang nak rujuk nanti.


 

Mesti Follow blog Dunialelakimaskulin.com

  • Sudah Follow

  • Follower ke 513


Pasti yg utama anda mesti lah meletakkan Header blog Dunialelakimaskulin.com dan header tersebut dilinkkan ke blog DLM

  • dah letak dan sudah dilinkkan ke blog DLM.


Tulis sedikit artikal tentang Dunialelakimaskulin.com

  • sebenarnya aku baru kali pertama tahu tentang blog DLM..

  • Itu pun setelah admin DLM menghantar komen di blog aku.

  • Jadi, menurut pemerhatian aku selama beberapa minit yang lepas. Blog DLM memang sesuai rujukan untuk menjadi maskulin. hehe.. tapi aku pening juga, ada entri yang tak boleh komen. Mungkin admin blog tersebut yang tetapkan kot.

  • Sorry jika aku tersilap. Aku Masih budak baru ni. hehe


 

Last sekali kena tag 3  blogger lain.

  • Ok.. Anda dibawah ini telah di tag.



  1. Lelaki Tulen

  2. Lelaki Sejati

  3. Lelaki Sengal


Tinggalkan link anda pada comment entry ini ok senang nak rujuk nanti.

Ok.. bukan comment blog aku.. kat komen blog DLM tu..

Sebelum aku mengundur diri.. Tarikh tutupnya adalah pada 20 April 2011

 

3 comments:

petalingstreet.org said...

Sertai Bloglist Sebulan bersama Dunialelakimaskulin.com...

Dunialelakimaskulin atau DLM telah membuka ruangan bloglist di blog DLM. Sebanyak 50 blogger terawal sahaja akan dipilih. Bloglist tersebut adalah selama sebulan. tutup 20/4/2011....

Bakri Hussin said...

for your info admin xsekat pun komen kat bahagian entry post ok kalau nak komin just klik tajuk besar dan pada setiap entry terdapat ruangan komen dibawah entry tersebut ok

Thanks koz join us at Bloglist 1 month with Dunialelakimaskulin.com

akuorgkmpng said...

ooo.. tapi ada juga yg aku xdpt komen.. terutamanya kat bahagian 'catatan popular' kat sidebar tu..
entah la,aku pun xtau apa msalahnya.

welcome sbb cpt bgi feedback.. hehe

Post a Comment