Pages

Friday, April 15, 2011

Aku Main Webcam Game Mania [Free]

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua.

Di pagi yang indah ini, aku telah terjumpa 1 game webcam yang agak best..

Percuma dan tiada pendaftaran.. Boleh main terus.. yang pasti kena ada webcam la kalau nak main.. hehe

Nama game tu 'Webcam Mania GamePack 2'..

Boleh juga aku bersenam pagi pagi ni..  Aku main 4 Game ja dari 14 game..

Kalau nak main juga.. Boleh la melayari laman INI

Video tutorial pun ada sekali dalam tu.. Ikut ja step by step.. kalau nak main terus tekan  Start Webcam Mania GamePack 2 by clicking here.

Ni antara 4 game yang aku main tu.

1.WipeOff



  • Ni game awal aku main, kerja aku lap ja.. tapi aku cerdik.. hehe.. duduk dekat laptop.. Senang ja nak lap.. hehe.


2.Bubbles



  • Yang ni susah sikit.. kena pilih bola hijau ja, Kalau tersentuh bola merah.. Potong markah..  Asyik tersentuh ja, sebab aku duk dekat.. huhu.. kurang cerdik sikit.. hehe


3.Snowball



  • Yang ni pun best.. Aku ingatkan kena bagi bola masuk dalam bangunan@kota tu.. rupanya aku silap, kena halang bola tu jangan bagi sentuh bangunan@kota tu..  Kalut sangat nak main sampai tak baca arahan.. hehe


4.Moonson



  • Yang ni membuatkan aku penat sikit, Kena tangkap bola hijau ja.. Bola merah kena elak daripada terkena aku.. Mula-mula tu slow ja jatuh, lama-lama makin laju.. Penat nak elak.. dah la, jarak aku dengan laptop dekat ja.. Dah macam penjaga gol, terbang kiri, terbang kanan.. huhu


Gambar diatas tu bukan gambar aku.. Aku terlupa nak snap gambar masa main tu sebab terlalu fokus duk main.. Jadi, aku ambil gambar dekat web tu je la.. hehe..

p/s: Lenguh tangan duk main..  Masuk SINI kalau nak main..

17 comments:

petalingstreet.org said...

Webcam Game Mania [Free]...

Permainan Webcam ini agak menyeronok kan bagi aku. Webcam game mania ini dapat dimain secara percuma dan tiada pendaftaran dikenakan. Namanya 'Webcam Mania GamePack 2'...

http://akumizi.com/aku/aku-main-webcam-g… « Story Anda said...

[...] http://akumizi.com/aku/aku-main-webcam-game-mania-free [...]

Komuniti Blogger said...

[...] Penuh: Di sini var addthis_config = [...]

PutEri KatEk said...

waaaaa...mcm best aje.....

MM said...

tq bro, best giler game ni

decrewz said...

Nak kena guna WC ke bro.. Kat ofis xde..hu3

pencinta wanita said...

cambest je, hjehe

mUmTAz said...

Macam best je ni..

akuorgkmpng said...

welcome..
ada lgi ni.. nnti aku publish lgi klu rjin.. haha

akuorgkmpng said...

best.. main la.. hehe

akuorgkmpng said...

best.. try dlu..
hehe

fyqa said...

teruja lah. haha

akuorgkmpng said...

ahaha.. mmg kena guna WC..
beli la buh kt opis tu.. hahaha

akuorgkmpng said...

hahaha. teharunya.. hehe

akuorgkmpng said...

try je mumtaz.. hehe.
bgi aku best je..

mUmTAz said...

Payah nak main..Hahahha..nak select game hape pun, balik2 scroll..isk2..penat je lambai2 gitu..HAhahah..

akuorgkmpng said...

hahaha.. aku pun letih duk melambai gak..

Post a Comment