Pages

Monday, April 11, 2011

Terima Kasih Semua

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua.

Terima Kasih semua. Sebelum itu, aku minta maaf banyak-banyak sebab blog aku jarang diupdate sejak kebelakangan ini.


Tak perlu rasanya aku beritahu kenapa aku jarang update blog.. Panjang ceritanya.. hehe

Disini aku hanya khaskan untuk mengucapkan terima kasih kepada semua terutamanya sifu aku yang berjaya mengembalikan semangat aku dengan memperbaiki blog aku ini.

Tak lupa juga kepada blogger lain yang banyak menolong aku..

Ramai betul yang hendak membantu aku, teharu aku..

Ni antara blogger yang memberi pertolongan kepada aku ketika aku kesusahan..

Niq ->> Hebat ini.. bukan saja blogspot terer, wordpress pun terer.. memang hebat..

Brozool ->> Berusaha menolong aku walaupun dia sibuk.. Aku tahu dia hebat..

Myungdae->> Tolong hilangkan malware kat blog aku suatu ketika dulu..

Mereka diatas ni memang ringan tangan untuk menolong aku.

Ini pula blogger yang memberi semangat kepada Aku..

3 blogger yang disenarai hitamkan kat atas tu memang terang terangan bagi semangat..

Ni yang lain-lain pula, Mumtaz , Arerich, Fayad, Amalina.

Memang ramai sebenarnya.. Terutamanya dari sahabat blogger dengan Syoknyerblogging..

Aku pun dah buatkan bloglist khas untuk mereka ini.. untuk memudahkan aku terjah blog mereka..

 

p/s: untung ada ramai kawan..

11 comments:

petalingstreet.org said...

Terima Kasih Semua...

Ucapan terima kasih kepada semua yang banyak menolong aku.. Tanpa mereka, tiadalah blog ini....

niq said...

hahahha...dulu sombong..xmo bersosial lam fb konon....wekkksssss....hahhahaha..

mUmTAz said...

Sama-sama bro..

putrifayad said...

auwww.....terharu ak..bru pasan entry ni ade mention name ak..
hahahaha:)

BroZooL said...

Maaflah bro, tak sempat tolong banyak..agak cbuk dengan urusan peribadi sampai nak online pun tak sempat..
Terima kasih gak kerana masukkan link blog saya dalam blog bro. tapi penghargaan tu terlalu tinggi untuk diletakkan sebagai otai...=)
Theme sama ni kan bro? bro install semula ker?

akuorgkmpng said...

maaf la.. aku x reti main fb dlu.. hahaha

akuorgkmpng said...

hahaha.. mmg susah nk perasan sbb x ramai org singah.. hehe

akuorgkmpng said...

hehehe.. kata-kata semngt tu penting.. hehe

akuorgkmpng said...

tak pa bro..
aku tahu bro sbuk.. hehe
otai la sbb byk tutorial lain dri yg lain.. hehe
theme ni yg lain.. tapi dri website yg sma..
aku msih mncari theme lgi, tapi dri website tu juga yg aku..

ArericH said...

aku x tau nak tlong ko.. bagi link lehla.. pndai2 digest... :P

akuorgkmpng said...

hehehe.. tak pa..
nnti ada la idea.. haha

Post a Comment