Pages

Monday, April 11, 2011

Seminggu Blog aku Tiada Pelawat

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera Semua.

Seminggu yang lepas, blog aku memang tiada pelawat.. Kosong (Telur ayam) terus.

Selamat la seminggu saja, kalau sebulan, setahun.. Memang good bye la jawabnya..

Kenapa tiada pelawat?? hehehe.. Nanti la aku cerita, sekarang ini aku hanya nak tunjukkan Statistik Blog aku ini..

Ini adalah statistik dari 29 Mac 2011 hingga 4 April.


Statistik minggu lepas tu, Permulaan pelawat aku tiada adalah pada 4 April 2011.

 

Ini pulak Statistik dari 5 April 2011 hingga 11 April 2011.


Statistik minggu ini, 5 April 2011 hingga 10 April 2011, Pelawat tiada langsung..

11 April 2011 baru ada kembali.. hehe..

Cukup-cukup 7 hari(Seminggu).. hehehe..

 

p/s: masih tercari cari rentak.. huhu

 

19 comments:

niq said...

pergh...otai blog nk menaip balik..hahahaa

akuorgkmpng said...

cehh.. laju ja hang komen..
otai la sgt smpai blog hancur seminggu.. huhu

http://akumizi.com/aku/seminggu-blog-aku… « Story Anda said...

[...] http://akumizi.com/aku/seminggu-blog-aku-tiada-pelawat [...]

petalingstreet.org said...

Seminggu Blog Aku Tiada Pelawat...

Statistik blog aku pada minggu lepas dan minggu ini. Memang hancur.....

niq said...

otai mengedit..hahahhahha

miss Secreto said...

ala . . . normal la tu . . . . .
haha . . . .

Khumaera Ismail said...

biar btul? huhuhu~

akuorgkmpng said...

hehe.. kalah hang klu bab edit.. tapi kbykkan semua x berjaya.. last2 hng juga dicari.. hehe..

akuorgkmpng said...

cehh.. boleh pula normal.. hahaha

akuorgkmpng said...

betoi la.. tak tipu.. hihi

Kyerull said...

(-__-) sweet!

Maafkan aku jika Page Not Found | AkuMizi said...

[...] itu la, blog aku tiada traffik selama seminggu.. Dan disebabkan masalah tersebut ramai yang membantu aku untuk mengembalikan blog [...]

Beaty said...

dulu pernah juga mcm ni..heheh mungkin kurang update kot

nizam said...

nice la kan...hehehe...
tapi takpe...blog bro traffic nampak tggi gak time bro on9..huhu

akuorgkmpng said...

haha.. tgh up kan traffik balik ni..

akuorgkmpng said...

prnh juga rupanya..
hihi.. blog aku problem la time tu.. mmg x leh update pun..

puanbee said...

hee tk kan ler tak de langsung ..dasyat sungguh ..apa2 pun selamat mencari :)

akuorgkmpng said...

rentak msih dlm gerak perlahan ni.. hehehe

Traffik Mencanak naik dengan Tiba-tiba | AkuMizi said...

[...] blog aku ni semakin meningkat.. Walaupun aku jarang-jarang kali update.. dan ada ketikanya Blog aku langsung tiada pelawat.. [...]

Post a Comment