Pages

Friday, April 29, 2011

IKLAN PERCUMA Untuk Blog ANDA

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..


IKLAN PERCUMA Untuk Blog ANDA... Bukan aku yang nak buat IKLAN PERCUMA..


Traffik aku mana layak lagi nak buat iklan ni.. Budak ni yang nak buat IKLAN PERCUMA kat blog dia..


Sebelum aku nak panjang-panjangkan entri ni.. Tengok dulu Muka Budak ni.. Tak manis pulak panggil budak.. Nama panggilan dia Keyrull.. haha




Klik banner untuk join sekali..

Blogger terhebat masa kini.. Bukan saja blogger.. Dah jadi Artis dah.. Artis Blogger..


Aku tak nak cerita lebih-lebih pasal Pembabitan dia sebagai Artis.. Sebab aku nak menjawab soalan Keyrull ni..


Jawapan bagi soalan itu sangat penting untuk menempatkan blogger tu di ruang IKLAN blog dia..


Soalan dia Mudah ja.. Ni kata-katanya "Bagi tahu aku kenapa aku mesti pilih blog korang untuk diiklankan"


Jawapan dia pun mudah gak. (baca dengan nada yang serius).. hihi




  • Aku nak ramai kawan.


Dengan wujudnya banner aku di blog yang mempunyai traffik yang menggunung.. Kebarangkalian pengunjung untuk klik banner aku akan ADA.. dan secara automatik kemungkinan besar Orang yang singgah ke blog aku, boleh menjadi kawan aku..


Buktinya.. Aku sebenarnya kenal si Keyrull ni melalui banner yang diletakkan di blog darxniq..




  • Aku nak Traffik lebih..


Ternyata Traffik memang masuk ke blog melalui blog keyrull ni.. Dia ada pernah review blog aku pada 1 ketika dulu, namun sampai sekarang.. Traffik tetap ada dari blog nya.. Tu hanya di list blog yang di reviewnya.. Kalau la dia letak aku dalam senarai beloglist dia atau ruang Iklan dia.. Mesti lagi masuk traffik ni.. hihi


Buktinya.. Tengok la gambar kat bawah ni..





  • Boleh tambah Follower


Berdasarkan 2 isi aku yang atas tu, dalam masa yang sama.. Dengan secara langsung atau tak langsung, Blog aku akan bertambah Follower.. Memandangkan Follower aku tak seramai blog keyrull ni, maybe dengan cara iklan ini.. Aku akan dapat meningkatkan Follower aku.. Dengan ini, akan dapat menambahkan bilangan pembaca blog ini..


Buktinya.. berdasarkan Isi yang pertama.. hehehe..




  • Boleh Femes..


Memandangkan Keyrull ini femes, dah macam idola ramai wanita diluar sana.. Secara amnya, orang yang disampingnya juga akan terpopular walaupun sedikit ja. harap-harap faham apa yang aku cuba sampaikan.. Aku pun pening dah olah isi ni sebab aku belum popular.. ahahaha..




  • Promosi..


Pada asasnya, Ruang Iklan adalah medium yang paling mudah untuk mempromosikan sesuatu Iklan.. Dengan kedudukan strategi Ruang Iklan  tersebut, maka lagi tinggi lah Iklan itu mudah di lihat dan mendapat sambutan. Begitu juga dengan Ruang Iklan di blog keyrull, dengan ada banner di situ. Maka, banner tersebut akan mudah dilihat dan mudah mendapat kunjungan dari pelbagai orang di pelusuk dunia ini..


Buktinya memang sudah jelas terbukti.. hehehe..




  • Semangat.


Dapat meningkatkan semangat aku untuk berblog.. Bila pembaca aku semakin ramai, dan ramai pula yang duk komen kat ruang komen dan shoutbox aku. duk kata "menarik".. terus berkobar kobar semangat aku nak tulis lagi.. Jikalau, aku ditempatkan dalam ruang iklan itu,. dan semakin ramai pengunjung aku yang komen membina macam tu.. lagi bertambahlah semangat ini..




  • Bloglist ku..


Hehe.. Yang ini, saja nak tarik perhatian si keyrull.. Tak tahu la dia tahu ke tak lagi.. Sebenarnya, Blog Keyrull ni dah lama masuk dalam bloglist aku.. Aku suka pula cerita lawak dalam blog dia.. Entah kat mana dia korek cerita lawak tu.. hehe.. Ada yang merapu.. tapi enjoy.. hahaha


Blog Keyrull<<-->>http://www.kayif.com/


p/s: mau tidor.. huhu

10 comments:

Kyerull said...

TERBAIK!! hahaha.. ini calon2 yang hebat niE.. thanks sebb join.. :D

kakyong said...

amboi banyak nya sebab..

blog ni pun dah mantap.. rank pun sudah bagus..

kakyong dah klik HB 1.. ;)

akuorgkmpng said...

hahaha.. tuan tnah kata baik.. thanks thanks.. haha

akuorgkmpng said...

hehe.. rank bru duk naik.. hahaha..
thanks klik HB.. x smpai sringgit lgi tu.. hehe

rozuan said...

tahniah.anda memang layak! anda terpilih!

akuorgkmpng said...

yes... hehe..thanks kasi tau.. :selamat

darxniq said...

lalallalalal..jalan2..

akuorgkmpng said...

wahhh.. otai mai blog aku..
terujanya.. hahaha

promosipanas said...

macam best jer...

akuorgkmpng said...

haha..
dh lama dh..
blog hng dh untuk ilkan tu.
free lgi tu..

Post a Comment